RSS

.si gadis Nur Najihah.



hey.hey.
waSSup! ( n_*)
.assalamualaikum,,gerbang bicara untuk para pejuang yang sudi memasuki blog yang tidak seberapa hebat ini.Di ruang ini,aku perkenalkan diriku dengan nama Nur Najihah Bt Muhaimin.Gadis yang dilahirkan jam 7.30 pagi,21 mei 1991 di katil hospital Teluk Intan,Perak.Anak dara sulung kepada pasangan Muhaimin & Wan Noraidah daripada 2 orang adik-beradik.Yakni,adinda Nur Nabilah yang setahun muda usianya dariku.
Cucu sulung disebelah keluarga ayah,untuk pasangan Hj Sulamuddin & Hjh Masreah dari 11 cucunya.
Antaranya;Nabilah (15),Atiqah (14),Jannati (13),Izzat (11),Irfan (9),Ziyad (8),Azah (5),Anas (4),Nadia (3),Fatihah,(1)
.cucu ke-xx[tak igt la....],bagi pasangan Hj Wan Ismail & Hjh Ramlah dari puluhan cucu dan cicit!
mungkin aku berada di tangga yang agak paling bawah dalam kedudukan cucu yang tak terbilang! xD
Aku sukakan pada arena dunia politik.Mungkin kerana dasarnya,ayahku orang politik yang agak hebat dimataku!mmmm...besh taw maen politik niyh.Perjuangan demi keadilan!Lawan tetap lawan! :)
Aku cinta sama seni,mcam ayah aku gak! Cinta banget lol! ;]
Aku suka macam2 seni!Seni suara..seni lukis..seni tari or wateva la!
hari2 mesti ade siaran langsung ak kat rumah! (o sampai la ibu cakap; kakak stop nyanyi! ;p
aku suka masak!mcm ibu aku la!(p
.aku pandai masak.masak air.masak nasi.masak maggi.masak telur.pe lagi kowang nak? q;
Adakala,aku boleh menjadi mawar berduri..wangi harumnya dan berbisa jika kamu menyakitinya.
Adakala jua,aku ni leh jadi
kecik2 cili api
,kalau kowang nak sgt rase!;p
ish.ish.bahaya.sangat.;p Don`t play-play...
Jangan berlawan kalau takut dengan risiko!
Tak perlu menggaru kepala,gusar untuk menjadi temanku,kerna aku bukan manusia yang sombong,yang tak reti nak berkawan.Mungkin aku dikategorikan "friendly".Cuma,aku hanya berkawan dengan manusia yang punya hati dan perasan.Aku tidak berkawan dengan setan bertopengkan manusia! (8
aku mudah menyayangi manusia,binatang dan alam Tuhan.
aku benci setan!;p
sebab setan tu DEVIL taw!uwwww~setan almost gedik gile q:
Sepanjang perjalanan nafas aku,dari dulu,kini dan selamanya,aku memang tak kamcheng la dengan UMNO.Almost la............tapi,aku tetap ade kawan-kawan UMNO dan masih berkawan dengan orang2 UMNO!sebabkan,ayah cakap;tak semua orang PAS tu baek dan tak semestinya orang UMNO tu jahat.Lagipun,kenalah berlapang dada untuk menerima berkawan dengan orang UMNO.Tapi, LAWAN TETAP LAWAN BEB!

Dan sepanjang Pak Lah jadi PM,aku sket pon tak suka dye jdi PM.Dia langsung tak profesional,kalau dibandingkan dengan Tun Mahathir,mungkin dia lebih baek kowt..tapi still tak berapa layak la...........UWWWW! Naik nyampah aku tengok Pak Lah & The Geng!Cam tak pandai nak berlawan macam anak jantan tulen! (u
aku sangatlah tersuka dengan
Tok Guru Nik Aziz!(8
Beliaulah Pemimpin Malaysia yang sepatutnye!(;
bukan Pak Lah tuwh.perasan santan jer lebih!;p hahahahaha..
Naturally,
aku suke "menggedik yg baek"
bukan gedik yang jaat! xD tu gedik yang tak cool langsung! naek getik ader la!

By the way;
aku sayang sape yg sayang aku jew!
orang yg tak sayang aku,maka aku tak sayang kowang!so,jangan nak gedik dengan aku.

(x
salam perjuangan.salam perkenalan.salam Reformasi.
have a fun![=

4 suara reformasi:

allaiyah roslan said...

huhuhu..mcam2 ko ni... anyway, ko pekabar kat sane?

misSwanna said...

wAa~
hebat bangat bagr0und k.najiha..
kagUm2~

rizaking said...

saya seorang guru di pahang ...selepas membaca kisah si kecik najihah(rupanya anak si "m.nasir" ni)saya respect sama perjuangan hebat ini...teruskan semoga berjaya dalam hidup...takbirrr.

Gadis Reformasi said...

Alhamdullilah Im good :))
Yo ALLAKHBAR :)