RSS

Salji Jumaat...


~Salji Jumaat~

Salji yang turun renyai pada pagi Jumaat,menjadi lebat menjelang pukul 12 tengahari.Semua pelajar dibenarkan pulang.WOW!!Kecoh dong bila cikgu bagi permission balik rumah!!Memang excited gila diorang,lebih excited dari aku sendiri…Hahaha~Tapi memang besh giluuuw masa salji turun tuw!Pertama kali dong!=DD

Masa di Malaysia dulu,tengok je dalam TV orang main salji!Sekarang REAL punya salji aku sentuh!Sentuh sampai menggigil-gigil..ahhaha~Demi salji!=PSalji..salju..salji..salju..Jalan pun jadi sesak dengan kenderaan..TRAFIC JAMM GILUU!Jalan raya memang licin sebab salji..Bebudak sekolah main baling salji dekat kenderaan yang tengah berhenti dijalan raya~Memang sakan bahagia tuwh!=]]

Aku,adik,kak sya,kak Ila,Amaq dan Budin semuanya sibuk nak posing maut!Bukannya apa,salji semakin mencair lol!!So,menggigil sampai kebas nak bergambar dengan salji yang turun pada hari Jumaat tu!=D posing maut dong!posing jangan tak posing!bukan senang salji nak turun di Swansea taw!Dulu 10 tahun lol,salji tak turun di Swansea..=p

Sehari sebelum salji turun di Swansea,abang Hafis tunjuk gambar salji di Highmead,Lampeter..WOW!!Jeles gilee sebab diorang memang sakan gila posing..dah la di Highmead tu,saljinya memang lawa dan memang tak ada orang lagi kacau salji melainkan diorang..Tapikan,malam sehari sebelum salji turun,aku tengah sedih gila lol!Tak sangka la pula,esoknya ada salji..jadi macam pengubat hati pulak untuk aku..

Cantik..dan seronok sangat bila tengok salji 9 Februari 2007 di Swansea..Dan itulah hari salji yang menyeronokkan =]]]

1 suara reformasi:

bicarasamaawan said...

jeles melihat salji tersebut!