RSS

kentut sekularism

pwut~ eh kentut! Tak ada siapa manusia di alam Tuhan ni,terlepas dari kentut.Kalau di sekolahku,kentut bukanlah suatu yang mengaibkan,bahkan menjadi tawa ria yang menyeronokkan dan akui, dialah kentut semerbak tahi ayam!
Dia orang kalau kentut,bukannya nak pergi jauh-jauh dari orang.Selamba jer.ahhahahhaha~ sabar je la,kalau diorang kentut depan aku.
Well,Pak Lah pun kentut gak.Tapi,kentut dia lagi cun.Aku dah siap pasang CCTV dimana jua Pak Lah berada.Orang-orang disekelilinya pula mengakui akan kebenaran kehebatan kewangian semerbak tahi ayam kentut sekularism Pak Lah ! Memang kentut sekularism yang diamalkan oleh Pak Lah,adalah satu kenyataan!Dan bukannya mimpi Mat Jenin.
Debaran dan degupan Pilihanraya Umum makin hebat!Maka turunlah Pak Menteri yang berkot,bertali leher,menongkah parit demi parit,diketuk pintu demi pintu,dan mata wang ringgit Malaysia adalah pasti menjadi cacing UMNO!
Janji demi Janji! Janji sampai Mati! Janji hanya janji!
Rakyat adalah cinta semati sehidup!Ah!KONON! KEPALA OTAK LA!
Media diperlembukan!Mulut terkunci menyatakan kebenaran! mbOOOw~
Pesta demi pesta!Nafsu dijualbeli!Ringgit rasuah! ITULAH KENTUT ISLAM SEKULARISM! Yang menolak HADARAH ISLAMIYAH! Yang pandai-pandai suka hati mak nenek,menambah rukun Islam kepada 10 perkara!YANG MENOLAK HUKUM ISLAM!YANG MENGHALALKAN APA YANG HARAM! YANG MENYATAKAN BAHAWA ISLAMLAH AGAMA RASMI NEGARA MALAYSIA!Namun hakikatnya,bilangan orang murtad semakin hebat!Inikah wajah Malaysiaku?
Seorang pemimpin ngek,yang boleh berpegang tangan dengan gadis!yang boleh dipeluk seperti teddybear! Seorang pemimpin ngek inilah,yang sedang menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA YANG BODOH SOMBONG ,yang memimpin malaysia MENJADI SIAL!!
Adakah rakyat jelata MALAYSIA AKAN TERUS SETIA MENANTI KENTUT ISLAM SEKULARISM INI HINGGA AKHIR WAKTU!!??ADAKAH UMNO akan terus menerajui Malaysia!?
TIDAK!
Aku menulis sebagai seorang gadis Malaysia,yang berada di United Kingdom, yang benci gila-gila tengok Pak Lah menjadi pemimpin yang GILA KUASA!DAN TERLALU NAIF MEMIMPIN MALAYSIA!
Aku tidaklah sempurna.Aku pun punya dosa.Dan bukanlah semua orang UMNO itu jahat.Aku pun ada manusia yan bergelar UMNO dalam hidupku.Orang yang pernah bergelak tawa dan berkongsi segala rasa.Orang yang terlalu rapat dengan diriku.Orang yang peluk dan cium diriku.Orang yang aku sayang dan menyanyangiku.Mungkin hati mereka masih belum terbuka.Aku cuma inginkan seorang pemimpin,yang boleh memimpin agama,bangsa,negara dan diriku sendiri.Cukuplah,dengan apa mata hatiku lihat dan rasai kesialan kebusukan kentut islam sekularism ini!Ada faham?
;o

1 suara reformasi:

zulfaqar said...

btul tuh...
fqr rse sedih plak bce cite nih..
FQR SOKONG KAK JIHAH...!!!!!
walaupun fqr kureng tau psl politik nih..
hehe...
klu ade masa buat lagi cite psl keburukan PAK LAH..biar fqr tau KEBENARANNYA..!!!!!
thanx...