RSS

kita demo sytle UK!

Salamuallaik. Ya sekarang kami sedang menjalankan kempen 1000 tandatangan anti-peperangan Libya untuk dihantar ke Kedutaan US,UK dan Perancis pada Jumaat ini. Insyallah. Anda juga mampu melakukannya.
1. Pakat2 la dengan kawan-kawan untuk bersama dalam kempen kemanusiaan ini,
2. Beli plain banner
3. Dapatkan signatures dari kawan2 pejabat,sekolah,jiran2,family,ahli jemaah,etc!
4. Target venue di tempat awam yang ramai orang!
5. Malu? Takut? Jangan begitu! Libya memerlukan KITA!




Ini the latest picture dari Swansea. Ya mereka berprotes. Same place. Yes there are police over there but they are only watching protestor not HARMING/BEAT UP/ETC them. My Swansea, my love! Well done to Swansea. This picture credit to Councillor Peter May. Bukan kuantiti protestor yang penting, tetapi kualiti protest ini. Bila lagi Malaysia?

Ini pula protest STOP RACISM di Swansea. Ada musik yang mengecohkan suasana. Ada anak muda yang bersuara. Tanpa pangkat atau status. Aman je. Anak Malaysia pula? Jangan melepak je!

Ya Jumaat ini, 11am-selepas Jumaat. Berarak dari masjid negara ke kedutaan US,UK & Perancis. Tema warna baju: merah,hijau & hitam. Jika Arab mampu bersatu melalui Facebook, mengapa tidak kita? Ianya dibawah organisasi Peace Maker. Join & LIKE us on FACEBOOK! ;)Dan Silence Light Light Night, Sabtu ini di Kedutaan Amerika. Solat hajat bersama dan juga ada perhimpunan aman senyap membawa lilin,sebagai simbol harapan & cahaya keamaanan kepada rakyat Libya! Forward kepada kawan2 ya! Datang ramai2 ;)

1 suara reformasi:

Anonymous said...

knp hantar kad ke kedutaan Amerika, Britain, dan Perancis shj..bknkah libya juga menyerang rakyatnya sendiri..apa yg berlaku jika tidak ada tindakan daripada PBB.. adakah muammar gadaffi akan berhenti membunuh rakyatnya sendiri dan sterusnya mencapai keamanan..