RSS

amaran terawal & terakhir

sesiapa yang bernama manusia adalah berhak untuk menyayangi,mengasihi,meski membenci manusia yang yang lain yang berada di atas muka bumi Tuhan.
Dengan syarat yang terhad & logik. Kasih sayang itu adalah seni kemanusiaan dari Tuhan untuk manusia.
Tiada amaran untuk manusia yang menyayangi & mengasihi atau membenci diri sayajuga. Dengan syarat, jangan libatkan saya dengan apa-apa 'propaganda' yang tidak berperikemanusiaan. Saya tidak akan bertanggungjawab. Saya memberi amaran secara lemah lembut bukan lemah gemalai.
Dan satu amaran keras, tolong jangan salahgunakan shoutbox di blog saya. Iklan yang gedik2 atau perniagaan yang tidak saya berminat langsung, tolong jangan nak menggatal di shoutbox saya. Saya memberi amaran secara tegas. Saya tidak berkasar selagi mana anda tidak berkasar dengan saya.Saya manusia yang sayangkan manusia.

ps; pak lah pun boleh saya sayang kalau dia sayangkan saya sebagai rakyat jelata dia.

4 suara reformasi:

CikguZue said...

salam najihah,
tgh marah ke? tapi memang patut marah pada perkara yg patut,kan. sapala yg menggatal kat shoutbox tu. bak mai bagitau auntie.

dr gLoCaL said...

salam soleh,
thnx 4d visit...i did ask ur permission 4d link..hehehe,o ya..pasal shoutbox tu,samela,ntah sape2 ntah nk promo bla bla bla..i suggest u change d shoutbox,use oggix,perhaps it works

Anonymous said...

cool jiha!

gamba itu sgt cantik

Hanif Amir said...

Oh ya! Kasih sayang itu penting untuk mengharmonikan jiwa!