RSS

TAKBIR! =]

7.30 pagi,di teratak 60,Alexandra Terrace,Swansea,United Kingdom.Ayah menelefon orang-orang di Malaysia untuk mengetahui perkembangan.Aku ada turut bersama ayah.Mendengar cerita mereka.

PENG!PENK! Sekali lagi seorang rakyat Malaysia ditembak dengan peluru hidup sebab nak kejar pengundi hantu yang tak sedar diri!Kali ke-3 rakyat Malaysia ditembak!Kurang ajar punya FRU! Sahih la arahan pihak UMNO yang dajal gile-gile!Inilah hakikat sebuah negara yang kononnya dasar demokrasi!Pemimpin ala-ala Kamal Ar Tartuk!Ya!Inilah Firaun Malaysia!Yang berani tak bertempat!NAK LAWAN HUKUM TUHAN!KENAPA NAK SANGAT LAWAN HUKUM TUHAN?
Almost UMNO`s people is bodoh sombong gila!BELAGAK DENGAN MATAWANG HARAM!BELAGAK DENGAN DOSA-DOSA!BELAGAK DENGAN RASUAH!!

Pagi tadi,aku telefon kawan baik aku,Nurul U`yun bt. Mustafa.Cerita panjang gila dengan U`yun.Adik Nuha dan Hana cakap dengan aku,dia orang sokong PAS sebab diaorang orang ISLAM! Budak7-6 tahun beb!Budak kecik itu pun pandai berfikir!Tabik spring untuk adek-adek aku ni!PANDAI GILA KAN DIA ORANG!Pak Lah dah tua bangka pun,gila tak sedar diri!BODOH SANGAT! :D
Mempergunakan pengundi hantu untuk mengundi dan pihak polis dengan rela hati menjadi kambing hitam UMNO!Bagus dan tersangatlah bodoh.Kesian.Dah tua bangka dari aku pun,tak tahu nak fikir!

Semalam di library sekolah,aku menonton TVPAS.COM Aku menangis!Air mata Tuan Guru,benar-benar membuatkan aku menangis.HEBAT RAKYAT KELANTAN!BERJEMAAH SOLAT HAJAT UNTUK KEMENANGAN ISLAM! Atuk ki dan tuk Wan,naik motorsikal Honda untuk solat hajat bersama!Kesian atuk!Walaupun ah 80 tahun,dan getar-getar tangannya,namun semangat juangnya tinggi!TABIK UNTUK TUK KI DAN TUK WAN KU! =]
Siapa mampu menggantikan Tuan Guru Nik Abdul Aziz?Seorang Ulama!Seorang pemimpin yang berjiwa rakyat!BUKAN PAK LAH GILA KUASA TU!MEMANG ABSOLUTELY GILA PUNYA ORANG!SERIOUSLY,PATUT MASUK TANJUNG RAMBUTAN! xDD
Malam tadi, aku,ayah,ibu dan adik sembang pasal pilihanraya.Sedih jua hati sebab kami tiada di Malaysia buat pilihanraya kali ini!Kami solat hajat sama-sama untuk pilihanraya.Biar pun kali ini,kami tiada di Malaysia,perjuangan kami masih merah berani!Masih hijau!Insyallah PAS AKAN MENANG!TAKBIR!!

0 suara reformasi: