RSS

mulut Pak Rais.

maka berkatalah Pak Rais kepada media,bahawasanya amalan berhimpunan dijalanan yang diamalkan oleh pihak PAS adalah budaya barat yang tidak patut untuk dicontohi oleh rakyat jelata.
ish.ish.Pak Rais kita ni,tak baca buku Sejarah Malaysia ke?
ish.ish.kasihan.
Bukankah orang-orang Malaysia dizaman dahulu kala , dibawah jajahan British, berhimpun dijalanan?membawa sepanduk dan bersuara demi kebebasan?
Bilang Pak Rais dengan sepenuh hati,bahawasanya,berhimpun dijalanan adalah melanggar peraturan negara!
ish.ish.kejamnya mulutmu wahai Pak Rais!
Bukankah dirimu jua adalah sebahagian dari orang-orang yang menindas kami?Bukankah dirimu adalah antara orang-orang yang memukul,menyepak terajang rakyat jelata yang mahu kebebasan untuk bersuara?Bukankah dirimu jua adalah antara orang-orang yang menegakkan benang yang basah?

ish.ish.kenapalah dirimu merelakan dirimu menjadi antara orang-orang yang meletakkan otaknya ditapak kaki?kenapalah dirimu melukis sejarah seni politik di air sungai yang berlalu begitu saja?
ish.ish.kembalilah ke dunia nyata.cakap biarlah guna akal manusia.janganlah jadi manusia bodoh sombong wahai Pak Rais.AMARAN;JANGAN MENIRU AKSI YANG TELAH DIPERLAKUKAN OLEH PAK RAIS!DAN JUGAK SEKUTUNYA YANG BANYAK GILA KUTUNYA!
ee.GELI AKU!
sekian xD

1 suara reformasi:

zulfaqar said...

mmg BODOH tul pak rais tuh...
SOKONG JIHAH..!!!