RSS

antara Che Det dan Pak Lah

owh pejuang-pejuang!jom bercerita tentang Che Det dan Pak Lah bersamaku! =0
sebenarnyakan dari kejujuran dan keihklasan hati nuraniku,ingin ku katakan bahawasanya,Che Det adalah lebih baik dari Pak Lah.Walaupun,Che Det agak kurang keislamikan,tapi otak beliau lebih genius dari Pak Lah.Menurut kajianku dan berdasarkan apa yang ku lihat,apa yang ku dengar, sesungguhnya negara Malaysia menjadi agak maju ketika beliau memerintah,cuma tidak ke arah kerajaan yang lebih islamik.Seperti mana negeri Cik Siti Wan Kembang yang semakin hari ku lihat ianya bertambah kembang cahaya kebulanan islam kerana sudah sedia maklum Islam menjadi teras asas kepada pimpinan negeri Kelantan sendiri yakni Tuan Guru Nik Abdul Aziz.
suatu masa yang dahulu,ayah cerita dengan kami [aku,ibu dan adik], kerajaan Malaysia tidak mengiktiraf kerajaan Hamas!Kenapa? Sebab takut kalau kena peluru berpandu dari US atau pun ISRAEL! YA ALLAH! APA KEJADAH DAN NGEK SANGAT KERAJAAN MALAYSIA? ish.ish.ish GEDIK TAHAP TERRORIST GILA Takut dengan musuh?! takut sangat dengan setan dunia! Padahal, kerajaan Hamas bukan sebarang kerajaan dalam arena politik dunia! Ahli politik dari kerajaan Hamas la yang selalu syahid!
Dulu,aku bukan tahu sangat pasal politik.Kerajaan Hamas pun aku tak tahu sangat.Tapi semakin lama aku hidup,semakin matang aku kenal dunia.Alhamdullilah,aku dilahirkan sebagai seorang gadis reformasi! Aku ingin terus berjuang dalam resolusi ini!

oooooooooo Pak Lah

Pak Lah!oooooooooooooooo Pak Lah!!!!!!!!!
kenapa mesti kamu yang menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA????
aduh! aduhai! adoi! ayooyo!
sejak kamu memerintah tanah tumpahnya darahku,
kamu terlalu banyak menumpahkan darah-darah yang tidak bersalah!
bila pangkatmu dinaiktaraf,kamu lupa siapa kamu yeah?
kamu menindas dan akhirnya kamu tertindas!
kamu menandas dan kamu tertandas!
oh Pak Lah,
sesungguhnya aku tidak pernah menyanjungi kamu sebagai Perdana Menteriku!
Aku tidak mengaku kamu Perdana Menteri Malaysia!
Kamu Perdana Menteri Penindas!
Kamu Perdana Menteri yang ditaktor!
Perdana Menteri main kotor!
Kamu bukan Perdana Menteri aku!
Kamu bukan Perdana Menteri Malaysia!
Kamu hanya seperti Aerol Shaeron!
Kamu ku pandang seperi muka si jelek Bush!

0 suara reformasi: